هاست وردپرس اقتصادی لاراتاندر | به‌صرفه ترین هاست وردپرس ایران

با این سرویس جدید قراره با کمترین هزینه، یک هاست وردپرس حرفه ای از لاراتاندر تهیه کنید تا وبسایت شخصی/شرکتی یا حتی فروشگاهی خود را میزبانی کنید. در این سرویس اقتصادی خبری از کیفیت پایین و کمبود منابع نیست! همه چیز حرفه ای و مناسب میزبانی از سایت های وردپرسی است.

لاراتاندر

هاست چیست؟

وب هاست یا میزبان وب در حقیقت به فضایی گفته می شود که وبسایت شما در آن قرار می گیرد. این فضا بسته به نوع امکانات، حجم و موارد فنی دیگر، هزینه های متفاوتی دارد و در ایران با توجه به زیرساخت محبوب وردپرس، محبوب ترین هاست ها برپایه لینوکس و لینوکس بهینه شده برای وردپرس هستند.

هاست رایگان چیست و چرا نباید از آن استفاده کرد؟

قبل از بررسی هاست وردپرس اقتصادی، توضیح کوتاهی در رابطه با هاستینگ رایگان خواهیم داشت. برخی از افراد برای کاهش هزینه های نگهداری سایت اقدام به استفاده از هاست های رایگان می کنند. این کار باعث افت کیفیت شدید در سایت شما میشه و هم از نظر سرعت و آپتایم به شکل چشم گیری افت خواهید داشت هم از نظر امنیت و حفظ اطلاعات هیچ تضمینی نخواهید داشت. چون در حقیقت سرویس های رایگان به دلیل عدم دریافت هزینه هیچ تعهدی هم برای سرویس دهی با کیفیت به شما ندارد پس قید بک آب دوره ای و خیلی از مزایای دیگر استفاده از هاست حرفه ای را باید بزنید!

سعی کنید تا حد امکان از هاست رایگان استفاده نکنید. مگر برای تست و استفاده آموزشی یا تمرین از هاست های رایگان معتبر استفاده کنید. البته بنظر من برای این موارد هم لوکال هاست لاراگون انتخاب خیلی بهتریه.

دامنه یا دومین چیست؟

برای راه اندازی وبسایت علاوه بر هاست به دامنه نیز احتیاج خواهید داشت. نام دامنه وبسایت همان آدرس منحصربفرد وبسایت شماست. برای مثال نام دامنه سیابلاگ: syablog.com است.

 

هاست وردپرس چیست و چه تفاوتی با هاست لینوکس دارد؟

همانطور که می دانید وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا به شدت محبوب برای راه اندازی انواع وب سایت های بلاگی، شرکتی و حتی فروشگاهی است. با پیدایش پلاگین های صفحه ساز مثل ویژوال کامپوزر و المنتور این محبوبیت بیشتر شد به گونه ای که امروز برای طراحی صفحات وب سایت تقریبا نیازی به دانش برنامه نویسی ندارید. اما وجود اینگونه پلاگین ها وردپرس را تبدیل به یک پلتفرم سنگین کرده است به شکلی که به نسبت گذشته شما به منابع پردازشی بیشتر همراه با میزان حافظه رم بالاتر همچنین برخورداری از حافظه های nVme برای دسترسی سریع تر به اطلاعات دارید.

نیاز به منابع بیشتر موجب پیدایش هاست های پربازدید مخصوص وردپرس شد. در ادامه با ورود سیستم وردپرس منیجر به این جمع، هاست های وردپرسی با قابلیت های ویژه مدیریتی وردپرس مثل نصب اتوماتیک، بک آپ اتوماتیک، آپگرید های بزرگ تنها با یک کلیک و کلی امکانات دیگر پا به سبد خرید هاستینگ گذاشت. در حقیقت یک هاست وردپرس واقعی دارای منابع بیشتر نسبت به همتای لینوکسی خود است همچنین برای میزبانی وردپرس بهینه شده و دارای وردپرس منیجر است.

لاراتاندر

هاست وردپرس اقتصادی لاراتاندر | به‌صرفه ترین هاست وردپرس ایران

اکثر هاست های وردپرسی هزینه زیادی دارند و این امر باعث شده سایت های کوچک تا متوسط برای میزبانی اقدام به استفاده از هاست اشتراکی لینوکس کنند. این مسئله باعث کندی سرعت لود سایت می شود. به دلیل کمبود منابع در هاست های لینوکس و بهینه نبودن آنها برای اجرای وردپرس شما افت کیفیت شدیدی به نسبت یک هاست وردپرسی گران قیمت تجربه می کنید. اگر میخواهید بدون صرف هزینه زیاد، سایت کوچک تا متوسط خود را میزبانی کنید و بالاترین سرعت/کیفیت/پایداری را درکنار امنیت بینهایت تجربه کنید پیشنهاد من به شما هاست وردپرس اقتصادی لاراتاندر است!

 

همینطور که قبلا توضیح داده شد، هاست وردپرسی علاوه بر زیرساخت بروز و منابع بیشتر، باید برای وردپرس بهینه شده باشد و دسترسی کاملی هم در استفاده از وردپرس منیجر داشته باشید. تمامی این موارد به علاوه کلی امکانات حرفه ای و سطح بالا در اختیار شما خواهد بود. بدون کوچکترین افت کیفیت، این سرویس فوق العاده سایت شما را با سرعت و کیفیت بالایی میزبانی می کند. پشتیبانی متخصص وردپرس هم بصورت 24 ساعته پاسخگو تیکت های پشتیبانی شما خواهند بود.

هاست وردپرس اقتصادی لاراتاندر با نام ایران لایت، به‌صرفه ترین راه حل میزبانی وردپرس، منابس برای انواع سایت است.

 

امکانات فنی هاست وردپرس اقتصادی ایران لایت

برخی امکانات فنی این سرویس قدرتمند اما اقتصادی به شرح زیر است:

  • کنترل پنل محبوب سی پنل
  • وردپرس منیجر حرفه ای
  • بهینه ترین نسخه ممکن برای وردپرس
  • سیستم آبجکت کش بر بستر TCP
  • آنتی ویروس و آنتی شلر
  • اسکن هر پردازش توسط AI
  • اسکن دوره ای تمام سایت ها
  • 4 تا 6 گیگابایت رم اختصاصی
  • 4 تا 50 گیگابایت فضا nvme
  • زیرساخت قدرتمند برپایه سرور های HP Gen10Plus
  • میزبانی شده در بروزترین دیتاسنتر ایران شاتل
  • بالاترین حد ارائه پهنای باند در کشور

 

این هاست مناسب چه کسانی است؟

اگر سایت وردپرسی دارید که بازدید کم تا متوسطی دارد، یا به هر دلیل قصد صرف هزینه زیاد برای میزبانی سایت ندارید اما کیفیت و سرعت سایت برایتان مهم است، هاست وردپرس اقتصادی بهترین انتخاب برای شماست. در این سرویس به امکانات هاست وردپرسی با پرداخت یک تعرفه اقتصادی دسترسی خواهید داشت. در لاراتاندر تمام اطلاعات فنی درمورد هر کدام از پلن های میزبانی به صورت کامل نوشته شده است. اما اگر در تهیه پکیج مناسب سایت خود سوال یا ابهامی داشتید، کافیست یک تیکت به پشتیبانی فنی ارسال کنید. در کمترین زمان، بهترین راه حل میزبانی وب سایت به شما ارائه خواهد شد.

 

 

سیاوش
سیاوش

مهندس نرم افزار با بیشتر از 10 سال سابقه طراحی و توسعه انواع وبسایت و وب اپلیکیشن. مسلط به مباحث استراتژی، سئو و امنیت وب. مدرس دوره های طراحی وبسایت، طراحی فروشگاه اینترنتی و خدمات آنلاین دیگر، تولید/مدیریت/انتشار محتوا حرفه ای، دیجیتال مارکتینگ و کسب درآمد از اینترنت. موسس آکادمی و مارکت سیابلاگ.

14 دیدگاه

    • مجموعه میزبانی لاراتاندر هاست های حرفه ای در سه کشور ایران، آلمان و هلند ارائه می کند و بله هاست های ایران از اینترانت ملی در دسترس خواهند بود.

  1. با تشکر از توضیحات لازمه . یک سوال داشتم ازتون ، اگر حجم فضای خریداری شده متعلق به وبسایت پر شود روند خاصی برای افزایش این فضا وجود دارد؟ برای انتقال وبسایت به هاست بالاتر چقدر هزینه داریم؟

    • باسلام و احترام
      ارتقا و تنزیل پلن های هاستینگ لاراتاندر کاملا اتوماتیک و ساده انجام می شوند. اگر نیاز به تغییر پلن هاست داشتید تنها کافیست از بخش “سرویس های من” به قسمت “ارتقا و تنزیل” بروید و پلن مورد نظرتان را انتخاب کنید. باقی کار به صورت اتوماتیک انجام و فاکتور مربوطه صادر خواهد شد. پس از پرداخت بصورت آنی تغییرات انجام می شود.
      نکته مهم: هیچ هزینه ای بابت ارتقا یا تنزیل هاست گرفته نمی شود فاکتور صرفا تفاوت قیمت پلن فعلی و پلن جدید است.

    • باسلام و احترام
      خیر منظور از هاست لینوکس درواقع فضای میزبانی جهت اجرای وبسایت هایی است که بر پایه زبان هایی مثل php نوشته شده اند. برای مثال وبسایت های وردپرسی در هاست لینوکس قابل میزبانی هستند.

  2. لاراتاندر از نظر سرعت، پشتیبانی، آپتایم و … عالیییی هستین ، و جز معتبرترین و ارزان ترین سایت های هاستینگ است. من 2 دامنه
    فعال دارم
    با ارزوی موفقیت

    • بله می توانید در یک ساب دامنه هاست سفارش بدید و تست کنید.
      اگر در انجام موارد سوال یا ابهامی داشتید کافیه به تیم پشتیبانی یک تیکت ارسال کنید تا عملیات انتقال برای شما انجام بشه.

    • سلام و عرض ادب
      خیر نیازی به انتقال دامنه نیست. کافیه ns های دامنه را به آدرسی که بعد از سفارش هاست در تیکت تحویل سرویس و ایمیل براتون ارسال میشه تغییر بدید.

    • بله لاراتاندر یکی از حرفه ای ترین هاست های مخصوص تلگرام را ارائه می دهد. هاست ربات تلگرام لاراتاندر نتیجه چندین سال تجربه در طراحی و برنامه نویسی انواع ربات های تلگرام کانفیگ شده است، تا تمام ضعف ها و پیش نیاز هایی که یک ربات تلگرام نیاز دارد را برطرف کند. موقعیت سرور های ربات تلگرام در کشور هلند در نظر گرفته شده که نزدیک ترین دیتاسنتر به تلگرام است. همچنین برای آن دسته از دوستانی که ربات خود را با زبان پایتون نوشته اند، این امکان وجود دارد که به سادگی ربات خود را در هاست لاراتاندر نصب کنند. بدون نیاز به تیکت و فعالسازی ماژول جداگانه.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *