لیست قالب و افزونه برای طراحی سایت فروشگاهی که ارزش خرید داره | اردیبهشت 1403

قالب های آماده و افزونه های پایه مثل صفحه ساز المنتور همیشه بین طراحان سایت فروشگاهی محبوب بوده و عموما برای راه اندازی سایت جدید همیشه اقدام به خرید یه سری افزونه و قالب می کنند. مثلا یک قالب فروشگاهی به همراه تعدادی افزونه پیامکی. حالا بین این قالب و افزونه ها چه لیستی واقعا ارزش خرید داره و از کدوم سایت بخریم؟

 

چند نکته درمورد خرید قالب و افزونه وردپرس

درمورد قالب ها و افزونه های غیر ایرانی

قبل از انتخاب سایت فروشنده افزونه و قالب، بهتره درمورد این نوع قالب و افزونه ها صحبت کنیم. بصورت کلی افزونه های غیر ایرانی که داخل سایت ها به اسم اورجینال فروخته می شوند، در بهترین شرایط ممکن نهایتا یک نسخه از سایت مرجع خریداری شده سپس لایسنس آن یا همان قفل نرم افزاری آن شکسته شده و به تعداد انبوه به شما به فروش می رسد. در حقیقت شما یک نسخه قفل شکسته (نال شده) ولی تمیز تهیه کرده اید و اورجینال نیست! دقت کنید کلمه اورجینال در این محصولات بیشتر برای بحث مارکتینگ و فروش بیشتر نوشته میشه. خب الان احتمالا دارید فکر می کنید فلان سایت اینطور نیست، در این صورت بهتره یک سر به سایت های مرجع افزونه ها بزنید و ببینید یک افزونه اورجینال چه قیمتی داره و روی چند سایت فعال میشه و آیا اصلا امکان خرید و اشتراک گذاری داره بین تعداد زیادی از افراد یا خیر. اگر همچنان بر این باور ماندید که سایت های مرجع هم اشتباه نوشتن و فروشنده شما درست میگه، براتون آرزو موفقیت روز افزون دارم و امیدوارم شاد و پیروز باشید…

برای دانلود افزونه های غیر ایرانی به صورت ترجمه شده و نال شده کافیه از مراجع رایگان معتبر مثلا پلاگین یاب، پرشین اسکریپت و نال اکس نسخه مورد نظرتون رو دانلود کنید. برای اطمینان از سلامت فایل هم ساده ترین و مطمئن ترین راه اسکن این فایل در سایت ویروس توتال است. درنهایت با خیال راحت استفاده کرده و لذتشو ببرید.

یک نکته مهم: شاید شنیده باشید کسی از دوستان شما افزونه ای را به صورت رایگان و نال شده دانلود کرده است و پس از نصب سایتش با مشکل مواجه شده. حالا مشکل عموما داستان های طولانی و عجیب که هیچ منشا فنی عموما نداره و بیشتر انگار از داستان های علمی تخیلی گرفته شده! در این خصوص باید بگم همینطوری بدون بررسی فایل اقدام به آپلود هیچ افزونه یا قالبی نکنید! حتی خریده شده و معتبر! همیشه داخل سایت ویروس توتال اسکن انجام بدید. البته در بسیاری از این موارد مشکلات این دسته از رفقا به دلیل عدم دانش فنی و تازگی شروع کار با وردپرس، ایجاد می شود و به اشتباه به گردن فلان افزونه یا قالب انداخته می شوند. درعین حال من طی 6 سال گذشته المنتور پرو نال شده و بسیاری از افزونه های دیگر را استفاده کردم و تا حالا هیچ مشکلی نداشتم!

 

درمورد قالب ها و افزونه های ایرانی

باتوجه به استفاده بسیار زیاد از وردپرس و محبوبیت آن بین کسب و کار ها، گروه های ایرانی زیادی برای این سیستم مدیریت محتوا اقدام به ساخت قالب ها و افزونه های بسیار قدرتمندی کردند. یکی از محبوب ترین ها بین این گروه، قالب فروشگاهی دیجیلند، زنبیل، پارس کالا و در خصوص افزونه ها هم چیزی مثل افزونه فاکتوری میتونه یک گزینه بسیار جذاب باشه. برای خرید اینگونه موارد شک نکنید! زمان، تخصص و زحمت زیادی کشیده شده تا این قالب و افزونه ها ساخته شوند و هزینه خرید آن در مقابل این زحمات بسیار ناچیز است. همچنین اکثر افزونه های موردنیاز شما (افزونه های غیر ایرانی مثل المنتورپرو و…) که برای اجرای قالب نیاز است به صورت رایگان همراه قالب به شما داده می شود. پس همچنان نیازی به خرید آنها ندارید. اگر هم در آینده نیاز داشتید از مراجعی مثل پلاگین یاب تهیه کنید.

 

لیست بهترین قالب های فروشگاهی وردپرس که ارزش خریدن داره

برای راه اندازی سایت های فروشگاهی، هرچه کمتر از پلاگین های جانبی استفاده کنید سایت سریعتر، سبک تر و قطعا تجربه کاربری بهتری دارید. پس داشتن یک قالب سبک و بهینه به همراه امکانات کامل که احتیاج به افزودن پلاگین های جانبی نداشته باشید می تواند گزینه بسیار خوبی باشد. فرض کنید برای اتصال به پنل پیامکی جهت ورود و عضویت نیازی به افزونه دیجیتس نداشته باشید و مستقیما پنل پیامک به قالب متصل شود. برای رسیدن به این خواسته بهترین گزینه ها دو قالب دیجیلند و زنبیل است.

 

قالب فروشگاهی دیجیلند | کاملترین و بهترین قالب آماده برای طراحی سایت های فروشگاهی برپایه ووکامرس

اطلاعات بیشتر و خرید قالب از ژاکت

قالب و افزونه برای طراحی سایت فروشگاهی

 

قالب فروشگاهی زنبیل | قالب آماده سبک و بسیار زیبا برای طراحی سایت های فروشگاهی برپایه ووکامرس

اطلاعات بیشتر و خرید قالب از ژاکت

قالب و افزونه برای طراحی سایت فروشگاهی

 

 

لیست بهترین افزونه های فروشگاهی وردپرس که ارزش خریدن داره

سعی کنید قالبی که انتخاب می کنید اکثر امکانات موردنیاز شمارو پوشش بده تا کمتر نیاز به افزونه های جانبی داشته باشید. اما در عین حال این افزونه ها لیست پرکاربرد ترین و بهترین افزونه های فروشگاهی وردپرس را تشکیل می دهند.

 

افزونه فاکتوری | ایجاد فاکتور های بسیار شیک با امکانات حرفه ای

قطعا یکی از بهترین امکاناتی که یک سایت فروشگاهی برای مشتریان و حتی فروشنده می تواند ارائه دهد، فاکتور های تروتمیز و شیک است. این افزونه با سابقه بسیار زیاد در این حوزه، توانسته رضایت مشتریان بسیار زیادی را جلب کند و درحالی که بسیاری از قالب ها سیستم فاکتور ساز را به امکانات خود اضافه کردند، همچنان خیلی از پروژه ها در حال استفاده از این افزونه هستند.

افزونه درگاه پلاس | تمام درگاه های پرداخت در قالب تنها یک افزونه

یکی از باید های هر فروشگاه اینترنتی، اتصال به درگاه پرداخت است. بجز درگاه های واسط مثل زرین پال، درگاه های مستقیم بانکی عموما پلاگین های جداگانه و گران قیمت دارند. اما با نصب درگاه پلاس تنها با نصب همین یک پلاگین از اکثر درگاه های پرداخت واسط و بانکی مستقیم می توانید استفاده کنید. حتما نصب این افزونه رو بهتون پیشنهاد میکنم.

افزونه دی جی کاوش | بهترین افزونه همکاری در فروش دیجی کالا

اگر به دنبال همکاری در فروش و ارائه محصولات دیجیکالا در سایت خودتان هستید، بهترین و سریع ترین راه برای رسیدن به هدف استفاده از دیجی کاوش است. رابط کاربری تروتمیز و البته عدم نیاز به ووکامرس یک مورد خیلی جذاب و عالیه!

 

 

سیاوش
سیاوش

مهندس نرم افزار با بیشتر از 10 سال سابقه طراحی و توسعه انواع وبسایت و وب اپلیکیشن. مسلط به مباحث استراتژی، سئو و امنیت وب. مدرس دوره های طراحی وبسایت، طراحی فروشگاه اینترنتی و خدمات آنلاین دیگر، تولید/مدیریت/انتشار محتوا حرفه ای، دیجیتال مارکتینگ و کسب درآمد از اینترنت. موسس آکادمی و مارکت سیابلاگ.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *