ثبت پیج اینستاگرام در گوگل | فرآیند اتوماتیک و رایگان برای تمام پیج های عمومی

این روزها با افزایش تعرفه های راه اندازی، مدیریت و میزبانی سایت، شاهد این هستیم که کسب و کارهای کوچک فعالیت خودشان را در اینستاگرام یا پلتفرم های شبکه اجتماعی دیگر مثل روبیکا و… شروع می کنند. همیشه تبلیغات زرد و بازاریابی های عجیب برای همین دسته از دوستان اتفاق میوفته. مثلا اگر شما کسب و کار تازه و کم مخاطبی در اینستاگرام باشید، احتمالا این پیام رو دریافت کنید که با دریافت فلان مبلغ پیج شمارو داخل گوگل ثبت می کنند! یا مثلا با خرید دوره فلان یا حتی ثبت نام رایگان (جهت دریافت اطلاعات هویتی و شماره تلفن همراه شما برای استفاده تبلیغاتی در آینده) شما یاد خواهید گرفت که پیجتون رو به گوگل اضافه کنید و فروش انفجاری تجربه کنید و این صحبت ها…

ثبت پیج اینستاگرام در گوگل

داستان ثبت پیج اینستاگرام در گوگل از چه قراره؟

دوستان عزیز این فرآیند کلا چیزی نیست که دست منو شما باشه! دو حالت بیشتر نداره، اگر پیج شما خصوصی است یا همان Private که در این صورت احتمالا در نتایج جستجو گوگل نمایش داده نخواهد شد و در مقابل اگر پیج شما عمومی یا Public است حتما در نتایج جستجو گوگل نمایش داده خواهد شد. درحقیقت چیز بیشتری برای ثبت در گوگل وجود ندارد! اما فقط این ثبت شدن نیست که باعث دیده شدن پیج شما میشه. اگر نیاز دارید از گوگل بازدیدکننده وارد پیجتون بشه اول پیج رو به حالت عمومی دربیارین و بقیه مقاله رو مطالعه کنید.

 

افزایش بازدید از گوگل برای پیج اینستاگرامی

درکل دریافت کلیک یا مخاطب از گوگل، بستگی داره به کلیدواژه هایی که داخل Bio، کپشن پست ها و البته ALT تصاویر شما دارد. مثلا اگر کلیدواژه “خرید قهوه فوری” سرچ زیادی در گوگل داشته باشه و شما در بایو و پست ها ازش استفاده کنید و پیجتون عمومی باشه قطعا ازش ورودی گوگل خواهید گرفت. حالا که متوجه موضوع شدید قطعا براتون سواله که چطور کلیدواژه های پر سرچ رو پیدا کنیم تا بتونیم براش تولید محتوا انجام بدیم.

یافتن کلیدواژه های پرمخاطب

 

یافتن کلیدواژه های پرمخاطب برا افزایش بازدید

گوگل ترندز | کلیدواژه یاب گوگل

اولین و معتبر ترین سرویس، سرویس گوگل ترندز است. خود گوگل در این سرویس به شما امکان میده بسته به منطقه جغرافیایی خاصی که مدنظرتون هست پر بازدید ترین یا به نوعی ترند ترین کلیدواژه هارو ببینید و نرخ رشد یا کم مخاطب شدنش هم قابل مشاهده هستش.

لاراتاندر تگز | کلیدواژه یاب لاراتاندر

این سرویس که حدودا 2 سال از شروع فعالیت آن میگذرد، توانسته طرفداران زیادی بین جامعه وب فارسی پیدا کند و سادگی استفاده از آن بدون نیاز به ثبت نام و ورود به سیستم هم باعث شده اکثر افراد برای پیداکردن بهترین ایده تولید محتوا اول به این سرویس سر بزنند.

 

توی این پست روند ثبت پیج اینستاگرام در گوگل را متوجه شدید

درکل مراقب پیشنهادات تجاری از پیش هدف گیری شده باشید. همیشه اگر قرار باشه از یه کاری پول زیادی دربیاد کسی به رایگان دوره آموزشی اون کار رو با صرف هزینه های زیاد تولید دوره و پرداخت هزینه تبلیغات به دست شما نمیرسونه مگر اینکه ایده تجاری و پول زیاد دقیقا فروش یا ارائه همون دوره به افرادی مثل شما باشه! از طرف دیگر فروش های انفجاری و رسیدن به هدف های بسیار بزرگ در زمان های بسیار کم که عموما در این دوره ها گفته میشه زیاد واقعی نیستند و عموما جنبه دکوری برای فروش دوره دارند. رسیدن به فروش های زیاد در زمان بسیار کم عموما شامل صرف هزینه بسیار زیاد برای تبلیغات آن هم به شکل هدفمند است نه هر تبلیغ به هر شیوه ای.

سیاوش
سیاوش

مهندس نرم افزار با بیشتر از 10 سال سابقه طراحی و توسعه انواع وبسایت و وب اپلیکیشن. مسلط به مباحث استراتژی، سئو و امنیت وب. مدرس دوره های طراحی وبسایت، طراحی فروشگاه اینترنتی و خدمات آنلاین دیگر، تولید/مدیریت/انتشار محتوا حرفه ای، دیجیتال مارکتینگ و کسب درآمد از اینترنت. موسس آکادمی و مارکت سیابلاگ.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *